Friday, July 16, 2010

Avillion Port Dickson - Part 2

Ayam ini namanya April. Mungkin dia lahir bulan April. ;-)






Saya sebenarnya takut, sakit tau ayam tu cengkam! Dia patuk makanan gandum di tangan saya rasanya sakitlah sikit.






 
Cantik burung merak ini, kan? Merak jantan, ekor panjang = peacock
Merak betina = peahen (ayah cakap).







                    
Lihat burung merpati ni, dia pun nak jadi macam peacock jugak!


Inilah sand castle saya buat dengan ayah di pantai Riau. Boleh la...






Penat tau saya kayuh water bike, dahlah hari panas! 20 minit je tahan... lepas tu ajak ayah balik.




Cuba lihat Mr Crab kat bawah ni, sebijik kan? 1 biji je lah, ketam betul tak pakai baju dan seluar.

VS.

Balik dari pantai, saya basuh kaki dulu baru segar...


 
Ini saje cerita saya, GOOONG! Bunyi gong yang saya pukul :-D hahaha

Saya seronok sangat tinggal di sini. Saya berjaya pujuk ayah untuk tambah 1 malam lagi tidur kat sini, yeaaa!
Kan best kalau boleh tinggal sini lama-lama. Terima kasih ayah! Saya sayang ayah!

Bye, salam.

1 comment:

  1. bagus.anti buat banyak-banyak post lagi bagus ye.ana seronok baca.salam dan bai.

    ReplyDelete