Tuesday, August 31, 2010

Duduk Hotel.

Salam. Hari ini saya hendak bercerita tentang 'Duduk di Hotel'. Pada suatu hari,saya telah diberitahu bahawa saya akan ke 'Hotel Avillion Admiral Cove Port Dickson' selama seminggu. Saya berasa sangat gembira. Selepas mengaji (selepas sekolah saya ada kelas mengaji), saya terus pergi ke hotel. Hotel ni sejuk sangat. Setiap kali saya kena pakai selimut. Saya tak mandi 'swiming pool' sebab takut termasuk air dalam mulut saya. Sewaktu berbuka puasa, saya pergi ke bawah untuk makan 'Buffet Ramadhan' . Rasanya sangat sedap. Tapi saya tak makan situ setiap hari. Sekali sekala je. Bukan selalu pun. Itu je untuk hari ini "Selamat menyambut BULAN RAMADHAN kepada semua orang islam". MERDEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. Wah duduk di hotel selama seminggu,lama tu.Betul-betul.Kalau ana duduk situ ,setiap hari duduk kat katil pakai selimut je,hahahhahhahhahhehehheh

    ReplyDelete