Monday, September 5, 2011

HARI RAYA..... BEST!!!!!

Assalamualaikum, kawan-kawan! Hari ini saya ingin menceritakan tentang "HARI RAYA SAYA" yang amat best! Inilah senarai-senarainya:

KAMPUNG: Ibu saya dulu baru ayah saya pulak.
BAJU: Ada kebaya dan kurung. ( bukan nak menunjuk tau, cuma tak tahu nak tulis apa je ).
KASUT: Ala 'Gladiator'! ( sebab ada 3 line dekat depan ). Bukan menunjuk tau!

Itu jelah senarainya. Saya ada tidur di kampung, siap pergi hotel tu! Dekat hotel tu macam SPA!!!!! Saya pergi kat tempat swimming pool yang macam kanak-kanak punyalah. Dekat tempat tu ada dua gelungsur. Satu rendah tapi besar dan satu lagi tinggi dan panjang. Memang best!!!!! Saya pun ada pergi dekat satu tempat yang airnya amat panas!

Tu je untuk hari ini. bye dan Assalamualaikum!!!!!!!!!!

1 comment:

  1. salam...hai zuhairah! dh lama x call anti..ok kat sana?? rindu sgt kan anti..salam dari al-amin..SELAMAT HARI RAYA!! miss u!! <3

    ReplyDelete