Friday, January 21, 2011

ADIKKU DAN KAWANKU, SAFIYYAH.

Assalamualaikum,kawan-kawan! Sudah lama saya tidak update blog, kan kawan-kawan! Hari ini saya hendak bercerita tentang...  siapa lagi kalau bukan adik saya sendiri si Muhammad Jayyid tu! Ceritanya begini: Semalam kan, mak saya cakap yang adik saya tu buat tangan dia macam ninja tengah berlari tu. Ala, boys must know punyalah. Ha'ah, baru saya ingat. Adik pun dipanggil Naruto sebab adik saya bila menangis, 1 muka dia warna merah. Macam Jinchuriki, kan? Sekarang adik saya tengah menangis ni. Comel bunyinya bila dia menangis. Tu je cerita latest pasal adik saya. Sekarang ni kita cerita pasal kawan saya, Safiyyah. Oh ya, Naruto dah start dah ni. Ok, sambung balik cerita. Waktu saya nak balik sekolah kan tiba-tiba saya nampak Safiyyah dalam bas, bukan van dah. Tak tahu pulak pasal tu. Lagi mewah kenderaan dia dari tahun lepas. Gurau jelah. Nanti lepas kita tulis yang ni, kita tengok blog Nina pulak. Itu je. Bye kawan-kawan! Assalamualaikum!

No comments:

Post a Comment